W

Warhammer

Jag såg en 4 årig val som var till salu :love: ...och jag vart intresserad av honom men han är bara ca 162cm :crazy:
Tror ni att han blir större? Eller brukar dom ha vuxit färdig då?

Sv: mankhöjd

Jeg kjøpte en halvblodsvallak (fra Sverige :) ) som 4-åring. Da var han 164 cm. Nå var han vokst seg opp til 169 cm. Vokste fram til vinteren før han ble 7!!! Halvblodshester (er det det du har sett på?) er sjelden utvokst som 4-åringer.

mamman trakan och pappan hannov eller så var det tvärt om :D ;)

det är väl inte så litet?! alldeles lagom tycker jag! =)
mina hästar är bara 155 och 152cm. är iofs inte så stor sj, 168cm..
men ändå! =)

Om hesten er "nesten" stor nok som den er nå, vil jeg ikke tro det er noen fare.
Hadde ikke tatt sjansen på at den skulle vokse noe mer enn 4-5 cm.

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV