Många som byter nick?

Sv: Många som byter nick?

Något annat om jag tycker är förvirrande,ja i alla fall för min hjärna..det är när flera har lika/liknande bilder på sina avatarer!
Tills man upptäcker,jaha,det var en annan användare..

För dom flesta/många har sin avatarbild ganska länge,så då blir det att man känner igen bilden,men slarvläser användarnamnet!

Klassikern är ju ansiktet på ett nyfött barn. Jättegulligt, men tyvärr är de rätt lika varandra, så det är nog ett halvdussin användare som jag blandar ihop.

Den mest förväxlade avataren är väl fulingen som Kratus har.
Ibland dyker den upp hos någon annan och då blir det konstigt.
Hästögon är också vanligt.

Även katten som Emelit använder och hästgnägget som Mia_R använder är avatarer som brukar dyka upp hos andra användare.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 925
Senast: Nahar
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 315
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V