P
Praqua
Många säger att när man tävlar dressyr kollar dommarna mest på stammen, Andra säger att dom tittar på färgen, Andra Stegen, m.m . Jag börjar faktist undra vad dom kollar på när man tävlar dressyr. Jag bara måste få veta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många säger att när man tävlar dressyr kollar dommarna mest på stammen, Andra säger att dom tittar på färgen, Andra Stegen, m.m . Jag börjar faktist undra vad dom kollar på när man tävlar dressyr. Jag bara måste få veta
om man har någon ovanlig eller annorlunda ras kan de va lite negativa o så ibland tror jag.min kompis ha råkat ut för det. ja ha tyckt de vart bättre än dom andra o hästen gjort allt rätt och sen kommer det in någon häst som inte går lika bra men får högre i alla fall..men de beror helt på från domare till domare tror jag
då måste det väl ändå handla om vad domaren personligen anser är bra och inte bra?
jag vet inte så mkt ang hästarna, utan har bara lagt märke till att det skiljer såpass på ganska många tävlingar.