Man blir ju mörkrädd....

Sv: Man blir ju mörkrädd....

Men innebär detta då att jag, som inte är utbildad men har en bra kontakt med hovslagare - och fått jättemycket beröm från dessa för mitt "arbete" - inte får verka mina egna hästar längre? Jag har skött fötterna på dem i snart 8 års tid och har aldrig haft en halt häst *peppar peppar*. :confused:

Som sagt reglerna gäller du arbetar med de alltså tar betalt för att fixa hovarna på hästar.. sen vad du gör med dina egna kan man ju inte anse som yrkesverksamhet då du knappast skriver kvitton åt dig själv för utfört jobb.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 797
Senast: Askur2017
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 693
Senast: Oknytt
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 314
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama