Sv: Man behöver inte vara lika van ryttare för att rida islänning
Visst. Nu vet jag inte vad du har för erfarenhet av ridning eller hoppning. Jag drog paraleller inget annat!
Men om det är skogsmulle och turridningshästar vi pratar om så borde ju du kunna erkänna att dessa då borde vara snälla att rida?
Detsamma!
Jag tror inte att en av mina medarbetare här skulle våga göra annat än just skritta, kanske något travsteg och det är dessa människor jag menar, INTE ridvant folk som vill prova på tölt!
Jag har testat själv. Jag tycker inte en het häst blir svårare för att den är större. Det är annat som spelar in. Sen vet jag inte varför du drar in bana i det hela när det gäller större hästar, när vi hela tiden pratat om turer ute med islandshästar?
Visst. Nu vet jag inte vad du har för erfarenhet av ridning eller hoppning. Jag drog paraleller inget annat!
Men om det är skogsmulle och turridningshästar vi pratar om så borde ju du kunna erkänna att dessa då borde vara snälla att rida?
Och nej, det handlar inte om att visa upp gångarterna på bana. Men fortfarande att rida/åka tölt. För min del får du gärna läsa igenom inläggen som skrivits igen innan du ställer fler frågor, då de flesta redan är besvarade.
Detsamma!
Jag tror inte att en av mina medarbetare här skulle våga göra annat än just skritta, kanske något travsteg och det är dessa människor jag menar, INTE ridvant folk som vill prova på tölt!