Mammas nya vovve

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare BlondisStajna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 780
B

BlondisStajna

Min mamma får snart hem sin lilla valp Joy, det är en Pyrenéer, nu är den 5 veckor, vi får åka och hämta hem lilla sötnosen den 14/5. Längtar. Har varit ner och häsat på den en gång tidigare. Om ni gåt in på denna sida http://biphome.spray.se/anderss.lars/ och klickar på "valpkullar" då är det "valp 3 vit hane" som är den vovven som mamma får hem!!!! :love:

Jaaaaa visst är han.... :love: Pga av att hennes 2 andra vovvar gått bort nyligen så är nu hennes Bernersenner ganska ledsen, så då var det bara att skaffa sig en ny. Hon har tidigare haft en Golden Retriver och en Leonberger. (Golden dog av tumörer och Leonbegen tog dom bort pga åldern.) :cry: Hoppas den nya gör Bernisen glad igen!!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 325
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 957
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Jag kör en egen tråd med Elda - Heffaklumpens Eld Och Lågor :) Jag bestämde mig för att gå tillbaka till svenska namn igen och då med... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 490
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka