Kom och tänka på sköldpaddan som jag hade som barn .... men hon kom ju runt till slut8 dagar gammal och det magfläsket går inte av för hackor
Äh, försöker lägga in filmen direkt men det funkar inte.....bah. Fungerar bara via länk tydligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom och tänka på sköldpaddan som jag hade som barn .... men hon kom ju runt till slut8 dagar gammal och det magfläsket går inte av för hackor
Äh, försöker lägga in filmen direkt men det funkar inte.....bah. Fungerar bara via länk tydligen
Sån söt liten sak! Och inte speciellt magerNu börjar fröken se ut som en valp och inte bara en oformlig amöba
20 dagar gammal och 1020 gram
Här väldigt mätt efter maten....
Visa bifogad fil 51379
Så oändligt söt!Nu börjar fröken se ut som en valp och inte bara en oformlig amöba
20 dagar gammal och 1020 gram
Här väldigt mätt efter maten....
Visa bifogad fil 51379
Inte det minsta mager nej haha. Ligger 200 gram över det mina brukar väga i denna åldern.Sån söt liten sak! Och inte speciellt mager
Nu tror jag att din ras är större, men jag tror att största valpen från kullen vi tagit vägde 1800g när han flyttade som 8-9 veckor gammal
Mycket söt!
Så söt hon är - och det har hela tiden varit någon hemma i blicken (Hm Petra är nog ganska typisk för dina hundar Alla rävar som får plats bakom öronen)
hahaha och just Petra är inte alls släkt med mina, utan en utböling som bara dök in här en ev framtida date till Skalman juSå söt hon är - och det har hela tiden varit någon hemma i blicken (Hm Petra är nog ganska typisk för dina hundar Alla rävar som får plats bakom öronen)
Då märks det vad du gillar för hundar - undrar vad det säger om dig som personhahaha och just Petra är inte alls släkt med mina, utan en utböling som bara dök in här en ev framtida date till Skalman ju
Att jag gillar knäppa hundarDå märks det vad du gillar för hundar - undrar vad det säger om dig som person
BILDER!Elda 3 veckor och 6 dagar ung. Första gången utomhus och de var roligt från första sekund
Misstänker en väldigt framåt och tuff tös här...
Vingligt med tjock kropp, men utomhus med bra fäste för tassarna blir bra träning - och heeler är som sagt sena över lag med att få fart på kroppen. Hon har även lite svårt få upp frambenen ordentligt pga mjuka ligament i samband med tung kropp, men det kommer så fort hon blir starkare
Räckte inte filmen där som tar sig fram likt en sälBILDER!