Mamma till 6mån-son behöver hjälp

Sv: Mamma till 6mån-son behöver hjälp

Min började också strula med sömnen när han började krypa. Till på köpet fick han sin första tand då också, så allt var jobbigt för stackaren. Och om han är mätt eller hungrig gör inte ett spår skillnad! Han kan klämma i sig 300 g gröt och en banan innan läggdags, men sova lika kasst för det.

Sv: Mamma till 6mån-son behöver hjälp

Runt 7 manader.
Hon ar namligen inte sa varst fortjust i vanlig mat, har provat det mesta och hon ater nagra skedar men det ar inte nog for att hon ska klara sig pa det.

Liknande trådar

Småbarn Jag behöver verkligen hjälp, kanske har du några tips? Jag har en son på 5 1/2 månad som sedan han var 3 1/2 månad vaknar en gång i...
2
Svar
33
· Visningar
3 260
Senast: soom
·
Småbarn Dottern är ganska nyss fyllda 2 år. Hon har aldrig sovit en hel natt i sitt liv (om en med hel natt menar från nattning ca 21 till...
Svar
7
· Visningar
1 932
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
16 105
Senast: Bri
·
Gravid - 1år I lite mer än två veckors tid har vi haft projektet sluta nattamma, det blev avbrutet två nätter förra veckan när Cornelis var magsjuk...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: _Maria_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar