MissFideli
Trådstartare
Är det en blåpadda i Mallas kull? Hon som ser ut som en blåpadda i alla fall:
Måste titta på bilderna på Bonnies kull efter jobbet!
Nej, hon är blåspotted bara Inga paddor i nån av kullarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en blåpadda i Mallas kull? Hon som ser ut som en blåpadda i alla fall:
Måste titta på bilderna på Bonnies kull efter jobbet!
Uh, ber om ursäkt @MissFideli att jag bombar din tråd med dina bilder jag gör bara alla en tjänst
Åh är Bonnie chokladfärgad nu när jag tänker på det? De ser ganska lika ut
YES jag slapp vänta i 23 dagar! *rusar för att titta på bilderna* Tittar från början i albumen bara för att få njuta
Jag känner att jag är svag för den brunspottade hanen vet dock inte varför
Och där kom Colin, åh vad gullig
Orättvist, nu får du två svartvita katter efter detta
Den svartvita honan ser perfekt ut i mina ögon, eller har hon för lite vitt? *nyfiken*
Är nyfiken igen, på bild nr 16 i C-kullen så ser det ut som i mina ögon som en lila och en creme men jag antar att jag har fel då du har ingen creme i den kullen (.. väl? ) - vilken är det som är lila och blå?
Och så Bonnie kull...
VILL HA! Jag vill ha chokladtabbyn!!
Jag tror i dieded by cuteness
@Asko hur gör du för att få ut bilderna?
Aha, så den som ser ut lite som en creme är lila - lite lustigt då min Alice är ju creme och lila så jag "borde" ju se skillnaden Men den lila ser verkligen lite rödfärgad ut intill den blåa, passar bra med tanke på namnet på färgen!Det är en blå och en lila. Att dom är mönstrade gör att de lila ser nästan creme ut på bilderna, mönstrade är ju ljusare än de omönstrade så att säga.
Jag högerklickar och väljer "kopiera bildadress" (använder firefox)
Men hur får du bilderna som bilder här?
Klickar på den lilla rutan som ser ut som en tavla med berg i och klistrar in adressen därMen hur får du bilderna som bilder här?
Klickar på den lilla rutan som ser ut som en tavla med berg i och klistrar in adressen där
Säger du med en fin bildJag får inte det att funka.
@MissFideli ... Du svarade inte på frågan om chokladisen var tingad redan ...
(ber om ursäkt om jag är fräck, men jag är nyfiken )
Oj så olika det kan vara! Som sagt så är min lilasköldpaddstabby och på henne syns gränserna mellan det lila och creme i ansiktet rätt så tydligt. Men då hon är maskad så är resten av kroppen svårareHär är en lilasköldpaddspotted. Inte helt tydlig gräns mellan creme och lila som du ser.