Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte? Buuuu!Jag har metallicpennor och de är tyvärr inte metalliska på något sätt.
I älgen jag la upp sist är det metallicpennor på öron och horn.Inte? Buuuu!
Du har inte möjlighet att kladda lite och lägga upp en bild? (Har fortfarande möjlighet att ändra ordern.)
Just nu funderar jag på att makulera min order och göra en ny.Jag har metallic i akvarell, som jag använder ibland, t.ex. om en häst ska få en guldsko Jag har guld, silver och brons, såna där små ett par centimeter stora fyrkanter. De är fina tycker jag! De skulle fungera alldeles utmärkt i en målarbok, man täcker ju (?) inga stora ytor med guld utan mest detaljer. Då får man köpa en fin liten akvarellpensel också.....
Vad vill du ha istället för det du valt? Du kan ju ångra din beställning, fundera lite mer och sedan lägga en ny?@Red_Chili Hjälp! Jag börjar ångra mig med mina pennval!
@Ninnurur De metallic som finns bland Lyras pennor är bra. Om du är på jakt d.v.s.
Det mest att Lyra har tjocka pennor + 2 metallic, men (stort men) ändrar jag så får jag inte samma urval på färger.Vad vill du ha istället för det du valt? Du kan ju ångra din beställning, fundera lite mer och sedan lägga en ny?
Det mest att Lyra har tjocka pennor + 2 metallic, men (stort men) ändrar jag så får jag inte samma urval på färger.
Vill bara att det ska bli bra och ha typ pennorna nu.
Jag tänker likadant egentligen. Får nöja mig med detta och så småningom köpa fler pennor helt enkelt.
Jag prioriterar många färger före typ... allt annat. Jag har förövrigt mailat adlibris och frågat om de kan lägga till metallicpennor i min order Ska nog lägga mig i sängen och måla lite om en stund.
Har du möjlighet att fotografera och visa hur det ser ut när man använder dem?Jag köpte adlibris metallicpennor. Har provat lite snabbt och blev inte så imponerad.
Jag älskar den!!!!!!! Bara kör!!!Och jag sitter fast...
Jag får sån "beslutsångest" så jag vet inte om min bild någonsin kommer att bli klar. Har gjort så förr nämligen med andra bilder där jag inte kan välja färg.
Ska vingarna vara den eller den färgen. Ska hästen vara den eller den färgen. Gör jag så kanske jag ångrar mig. Och så håller jag på så i all evighet.
Och val av pennor som ni andra diskuterar. Jag har ett 30-tal Faber-Castell Colour grip. De är trekantiga och ganska mjuka samt går att använda med vatten om man vill.