Så vacker den blev!!!Ännu en bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vacker den blev!!!Ännu en bild
Haha!!!! Näe.......
Tack! Var inte helt nöjd först, men när den blev färdig så tyckte jag det blev mycket bättre än jag tänkte från början Blev dock lite orolig med det rosa i hästens man och svans, det var en billig tusch som nästan var helt slut märkte jag, men som tur var fanns det en till i burken (billigt multipack från Åhlens, typ 99 tusch för 100 kr och flera är dubbletter)Så vacker den blev!!!
Jag har för dåligt tålamod som sagt det kan ju ibland ta flera veckor innan en bild är klar, om jag inte kommer på vad jag vill ha för färger på vissa delar, men då går jag vidare på en annan bild tills det lossnar med den påbörjade så att säga@Trott
Haha jag är nog så som person gillar ordning och reda och har ofta en bild i huvudet hur jag vill att den ska se ut. Är väl därför jag fastnar också med mina bilder.
Jösses en bild på en timme. Som jag visade för två sidor sedan, jag målar väldigt långsamt och kommer typ ingenvart alls på en timme
Jag medVad du är strukturerad Jag målar lite här och lite där haha Ibland hoppar jag mellan bilder med, men oftast försöker jag göra färdigt den jag håller på med iaf
Jag är som du, jag kan pilla med en bild i flera veckor, det kunde stressa mig förut, att aldrig bli klar liksom, men nu tycker jag bara att det är skönt att sitta och filura över en bild.
Tar löjligt lång tid för mig att måla Detta tog lite över en timme.
Hittade mappen lyckligt nog i bokhandeln i Borgholm
Åh!! Vilken är fuxen?Min "Måla Hästar" kom idag, äntligen. Det var med stor vördnad jag öppnade mappen och vilka makalöst vackra bilder @Lena Furberg , nästan så jag hade velat ha silkeshandskar för att ta i arken
Tänkte skriva att fuxen är min favorit men kom på att det kanske bara är i mitt huvud som det är en uppenbar fux
Nu är mitt paket på väg från Adlibris
Snart kan jag också måla hästbilder! Men ja, jag tillhör den sega kategorin människor när det gäller sådant. Jag målar långsamt, funderar, pillar med smådetaljer, funderar lite till, pillar lite här och där... Åh, jag ser verkligen fram emot nästa helg nu! Måla målarbok hela lördagen och hundträning tillsammans med en god vän (som jag inte träffat på något år) på söndagen
Åh!! Vilken är fuxen?
Jag ser också den som fux!! (Fast självklart kan man färglägga den vilken färg som helst!)Det är den som galopperar med solnedgången bakom sig.
Ah vad kul. Ja den är nog superfin som svart också eller vilken färg som helst egentligen men för mig är det verkligen en klar fux.Jag ser också den som fux!! (Fast självklart kan man färglägga den vilken färg som helst!)
Tänk om du blir jättebesviken.....jag vill hem till brevlådan nuuuu