Målarböcker för vuxna

Ännu en bild :)
14523239_10157507413365114_8592376376260173861_n.jpg
Så vacker den blev!!!

Så vacker den blev!!!
Tack! Var inte helt nöjd först, men när den blev färdig så tyckte jag det blev mycket bättre än jag tänkte från början :)Blev dock lite orolig med det rosa i hästens man och svans, det var en billig tusch som nästan var helt slut märkte jag, men som tur var fanns det en till i burken (billigt multipack från Åhlens, typ 99 tusch för 100 kr och flera är dubbletter) :D

@Trott
Haha jag är nog så som person :o gillar ordning och reda och har ofta en bild i huvudet hur jag vill att den ska se ut. Är väl därför jag fastnar också med mina bilder.

Jösses en bild på en timme. Som jag visade för två sidor sedan, jag målar väldigt långsamt och kommer typ ingenvart alls på en timme :o

@Trott
Haha jag är nog så som person :o gillar ordning och reda och har ofta en bild i huvudet hur jag vill att den ska se ut. Är väl därför jag fastnar också med mina bilder.

Jösses en bild på en timme. Som jag visade för två sidor sedan, jag målar väldigt långsamt och kommer typ ingenvart alls på en timme :o
Jag har för dåligt tålamod som sagt :p det kan ju ibland ta flera veckor innan en bild är klar, om jag inte kommer på vad jag vill ha för färger på vissa delar, men då går jag vidare på en annan bild tills det lossnar med den påbörjade så att säga :)

Nu är mitt paket på väg från Adlibris :banana:
Snart kan jag också måla hästbilder! Men ja, jag tillhör den sega kategorin människor när det gäller sådant. Jag målar långsamt, funderar, pillar med smådetaljer, funderar lite till, pillar lite här och där... Åh, jag ser verkligen fram emot nästa helg nu! Måla målarbok hela lördagen och hundträning tillsammans med en god vän (som jag inte träffat på något år) på söndagen :D

Nu är mitt paket på väg från Adlibris :banana:
Snart kan jag också måla hästbilder! Men ja, jag tillhör den sega kategorin människor när det gäller sådant. Jag målar långsamt, funderar, pillar med smådetaljer, funderar lite till, pillar lite här och där... Åh, jag ser verkligen fram emot nästa helg nu! Måla målarbok hela lördagen och hundträning tillsammans med en god vän (som jag inte träffat på något år) på söndagen :D

min ska komma idag :banana::bump:

Även jag har fastnat i det här med målarböcker. Först hade jag de främst som underhållning på jobbet då jag jobbar natt. Men just nu är jag sjukskriven och då får de mig att släppa alla tankar på ekonomin, vad som komma skall m.m

Dessa är från Blomstermandalas tavelbok och målar med polychrmos.
14495352_10210720737315155_6697256851536870470_n.jpg

14519900_10210720737275154_6302410985223525677_n.jpg

Var jättelänge sen jag målade nu de är ju kul och hjälper ju mig att tänka på annat när jag mår dåligt :) kul att följa er andra så länge!

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 416
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar