Zlatan

Trådstartare
Hur är det? Om man skickar ett mail till en adress som inte finns, får man tilbaks ett svar då att mailet inte kommer fram?
 
Sv: Mail

ocksa: om du har outlook sa kan du be om en 'delivery report' som visar om emailet har kommit fram (om du ar osaker pa adress):

nar su har skrivit ditt mail, ga in pa menyn pa sjalva mailet:
view>options>klicka i om du vill ha delivery report. du kan aven klicka i om du vill ha meddelande nar personen i fraga har last mailet (men det kan handa att mottagaren far valet om de vill skicka det eller inte)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 674
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 688
Senast: Dimmoln
·
Tjatter Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig...
Svar
7
· Visningar
459
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp