Magini, lever han?

Sv: Magini, lever han?

magini betäcker bara naturligt numera, han hade en betäckning i år till och med har jag för mej.
stoet var konstaterat dräktigt.
otroligt fin, sund gammal hingst.
har själv en avkomma född -12 efter honom.
mkt trevlig gång, typ och verkar lovande.
fram för våra svenska fina gamla hingstar säger jag bara! :-)
 
Sv: Magini, lever han?

Alltså, hästarna som påstås vara Magini på bilder och i film har ju inte samma teckning varken på ben eller på huvud. Visst ändrar sig hästarna när de är gamla, men inte så mycket eller? Är det verkligen Magini som filmas i youtubeklippet?
 
Sv: Magini, lever han?

Du blandar inte ihop honom med Martini nu som visas först i klippet ? Magini har alltid sett ut som han gör nu möjligen tycker jag nosbläsen blivit lite längre eller så har jag bara inte tänkt på den så mkt innan utan man har alltid bara upplevt honom som brun med strumpor.
 
Sv: Magini, lever han?

Tycker det står samma namn på flera bilder och film, där det ser ut att vara olika hästar... Men jag kan ha varit ouppmärksam...
 
Sv: Magini, lever han?

Det är ju först Martini, sen Magini (den gamla i hagen) och sen en avkomma till Magini som videon handlar om.
 
Sv: Magini, lever han?

Du blandar inte ihop honom med Martini nu som visas först i klippet ? Magini har alltid sett ut som han gör nu möjligen tycker jag nosbläsen blivit lite längre eller så har jag bara inte tänkt på den så mkt innan utan man har alltid bara upplevt honom som brun med strumpor.

Han har alltid sett ut så på nosen:D Han reds ju på ett kombibett med stort nosludd så jag tror att de som inte sett honom mer än på tävlingar inte uppmärksammat snoppen
 
Sv: Magini, lever han?

Bäst före datum tror jag menas. Men vadå, han är 31 år liksom. Klart han inte ser ut som förr vid den åldern.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Anna Ankas dotter Ellie Yeager har vuxit upp. Se hur hon lever idag!
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Amha
·
  • Artikel
Hästnyheter Gotlandsrusset har funnits på ön sedan järnåldern. På Lojsta hed lever fortfarande ca 50 halvvilda russ i stora flockar. Du kan boka ett...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Jag har en depression och får kraftig ångest. För detta har jag försökt söka hjälp, men jag får ingen hjälp...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp