Magic brush?

Sv: Magic brush?

Dom fula små borstarna var super att borsta bla intorkad lera med! Men priset för 3 plastborstar...

Betydligt bättre än en piggborste ja, men jag hade förväntat mig lite mer bara. ;)

Här är en till som vill ha de rosa! Dumt att de inte tagit in den färgen på Hööks istället för Ålandsflaggan...

Ja jag känner mig lockad av att prova en borste, men ett trepack för det priset när det inte ens är en rosa med.. nja...

Jag håller utkik på Falsterbo istället, där om någonstans borde det ju finnas! :idea:

Jag håller med. Sen vill jag faktiskt bara ha en borste, inte tre. Känns lite överdrivet :P

*kl*

Jag har beställt från Hööks idag och får förmodligen dem i veckan, lämnar recension när jag provat ;)

Kan köra ett sånt där "reklam-test" och smeta in hästen i diverse olika saker och se om det går att få bort :rofl: (nääh, det tänker jag inte göra)

*kl*

Är det någon skillnad på de 3 borstarna då?
Tänkte om man liksom kan dela ett paket. Men förmodligen vill ju alla ha sin borste till kroppen på hästen.

Det är ingen skillnad på borstarna! Jag och syrran skulle dela på en förpackning, men efter att hon provat borsten tyckte hon att den var så bra att hon behöll alla tre till sin häst.

Det är ingen skillnad på borstarna! Jag och syrran skulle dela på en förpackning, men efter att hon provat borsten tyckte hon att den var så bra att hon behöll alla tre till sin häst.

Jag som trodde att det var skillnad på borstarna eftersom de är märkta med "kroppsdelar":D

De verkar ju väldigt spännande. Men vet inte om jag verkligen vill ha plastborstar nu när jag äntligen bytt ut alla till naturmaterial.

Dom är mer som piggborstar än en "vanlig borste", jag använder den först och använder sen en i naturmaterial. :)

break_a_leg: Trodde också det till en början, men dom är väl mer märkta för ens egen del om man vill hålla isär dom.

Har läst lite mer om dom nu och det låter väldigt intressant! Tror bestämt jag får åka och köpa ett paket och prova!

Tycker inte det händer så mycket mer än när man borstar med piggborste, inget att filma alltså ;)

Nämen de tar bort intorkad lera och hår rätt bra, köpte ett trepack och tog en borste till hunden har dock inte hunnit prova på honom ännu.

*kl*
Jag får se om jag köper några, när jag var inne på Hööks sist fanns dom inte inne. Styckpriset blir ju rätt "dyrt" om de funkar som piggborste (fast lite bättre?).

Betydligt bättre! Jag tycker priset ändå är helt okej, men jämför man med en vanlig piggborste för 9 kronor blir det ju stor skillnad förstås. :p

Jag har inte fått hem mina borstar än :grin: Fast de bör komma snart.

Sedan får ni väl hoppas på att hästis hittar någon lerpöl att rulla sig i, i så fall kan jag filma :)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Shixle
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
16
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka