Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@kittythehorsegirl Synd att du inte skrev för ett par månader sen, då hade du kunnat få en av mig..
Jag fick ett paket i present av min mor en gång: en borste ligger bortglömd i ryktlådan, en sålde jag och en ligger bortglömd i städskåpet (användes ett tag till katternas klösträd, men jag ledsnade och dammsuger numera det bara..). Tycker att de är ungefär som min vanliga piggborste, fast obekväma att hålla i och rätt dryga att få rena från hår. Antalet gånger den som faktiskt ligger i stallet har använts är lätträknade.
Finns dom inte att köpa i affärerna längre?Jag hade köpt en via Tradera och fick den stulen i stallet, deppigt värre :-(
Jo det gör dom säkert. Bara aningens trist när saker få fötter och dessutom vill jag inte ha tre men det är väl bara att acceptera ödet ;-)Finns dom inte att köpa i affärerna längre?
Jo det gör dom säkert. Bara aningens trist när saker få fötter och dessutom vill jag inte ha tre men det är väl bara att acceptera ödet ;-)