Det var mest menat som ett skämt.Skräm inte upp er! Hade väldigt stor mage fort o det är bara ett barn.
Tror vi alla får skylla på slappa magmuskler istället
Kanske borde jag ha varit tydligare med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var mest menat som ett skämt.Skräm inte upp er! Hade väldigt stor mage fort o det är bara ett barn.
Tror vi alla får skylla på slappa magmuskler istället
Det var mest menat som ett skämt.
Kanske borde jag ha varit tydligare med det
På mig syntes det också jättetidigt
Stor mage kan tyda på tvillingar också. Det kan bli en rolig överraskning på RUL
Här kommer min mage i v. 20 (går in i v. 22 imorgon och det känns som att den växt rejält sedan bilden är tagen).
Jag fick höra i början att det syntes så himla tidigt på mig och att det bara måste vara tvillingar.. Visade sig att jag var gravid vid sista mensen, jag var alltså tre veckor fel räknad!
Var dålig på att ta kort på magen i början tyvärr, de första "ordentliga" korten blev tagna i v 20.OJ! Inte konstigt att magen blev stor fort då. Hittar ingen bild från tidigt i graviditeten ?
Ingen extremt stor bebis då som frodas där?
Mitt i vecka 26:
Har du med äpplet som referens?
Haha, jag hade varit i lunchrummet och snattat ett äpple, och så fick jag feeling när jag såg mig själv i spegeln på vägen ner till kontoret
Kul bild blev det iaf.
Jag väntar fortfarande på en bula, hittills ser jag bara ut att ha en food baby.
Min mage kom över en natt redan i vecka 13. Ena dagen syntes ingenting, andra dagen kunde jag glömma att ha byxor på mig... Som tur var hade jag berättat för kollegorna dagen innan