Magbilder!

Det kan ju vara så att du ser väldigt elegant ut där i slutet. Eller så kan du bli som mig - långtradaren.

nxnJIi0ifKYbOtRSTR6lvr-lzceoEHL1DwTiGLpE4p5FOIiFaIoAnhh2S9FUWQnm3iqSguKuqT0=w1342-h547

2 dagar innan han föddes. Vid det laget var jag tvungen att ta sats för att lyckas vända mig i sängen :D

Bilden syns inte. :(

@Tassetass och @Comatose
Alltså jag är nästan lika stor som er och i vecka 21! Visserligen tvillingar.... Har ju tyckt att jag inte är så stor:o Var ska det här sluta?!

Åh bild vore skoj :D
Med min senaste fick jag enorm mage väldigt tidigt trots en bebis, han mådde iofs väldigt gott därinne :angel: Med äldsta sonen tyckte jag att jag var enorm, men det var med facit på handen en helt vanlig gravidmage men yngsta sonen gav mig en skev syn på allt gällande stor gravidmage och stor bebis för han var verkligen en enorm bebis :o

Senast ändrad:
Något som är otroligt fascinerande med såna här trådar är hur olika en gravidmage växer. Men ändå är utvecklingen densamma oavsett hur de ligger i magen. Otroligt!

Åh bild vore skoj :D
Med min senaste fick jag enorm mage väldigt tidigt trots en bebis, han mådde iofs väldigt gott därinne :angel: Med äldsta sonen tyckte jag att jag var enorm, men det var med facit på handen en helt vanlig gravidmage men yngsta sonen gav mig en skev syn på allt gällande stor gravidmage och stor bebis för han var verkligen en enorm bebis :o
Har inte riktigt fått kläm på det här med bilder, men ska se om jag kan få till det framöver....

Har faktiskt tagit en magebild, men vet inte om jag vågar lägga ut den :o tittar på alla fina magar i tråden och funderar lite till sålänge :D

Vecka 26+4. Reaktionerna varierar ifrån "Vad stor du har blivit nu!!!" till "Men oj vad liten du är" :up:
1597815_405108226337234_1335161360_n.jpg

Jag får samma typ av reaktioner. :D Det är lite i stil med "Oj, nu börjar det ju verkligen synas, hur lång tid är det kvar?" och när jag säger hur lång tid det är kvar brukar det kompletteras med "Jaha, men då är du ju inte så stor".

Kul att se alla magar! :)

Jag är i v16 (15+1) och det går inte ens gissa att jag är gravid än. Jag har både fått se (i v8) och höra (i förrgår) den lilla myran så jag vet ju att den är där inne, den gömmer sig bara väldigt ordentligt! :love: Har mått fruktansvärt dåligt och gått ner i vikt, och har inte ens kommit upp i "ursprungsvikten" än, så jag har inte ens bemödat mig med att ta en magbild än, men jag kanske återkommer med en när det hänt nått!

Såhär stor har min mage blivit i v 34 (36 imorgon) :) såå skönt att kunna ha vanliga jeans fortfarande ! Utan minsta obekvämt.

image.jpg5.jpg

Låter underbart att kunna ha vanliga jeans!! Jag har inte kunnat ha mina sen v 6 :(

Fast beror inte det på hur lågt skurna jeans man har? Elishas jeans slutar ju under magen där mina gravve-jeans mudd börjar och mina vanliga jeans är högre än så. (Men my God vad jag längtar efter mina älsklings-Lee... ) :arghh:

Fast beror inte det på hur lågt skurna jeans man har? Elishas jeans slutar ju under magen där mina gravve-jeans mudd börjar och mina vanliga jeans är högre än så. (Men my God vad jag längtar efter mina älsklings-Lee... ) :arghh:

Hehe handlar inte bara om mage här :p är nånstans över knähöjd det börjar strula till sig

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: MML
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka