Det kan ju vara så att du ser väldigt elegant ut där i slutet. Eller så kan du bli som mig - långtradaren.
2 dagar innan han föddes. Vid det laget var jag tvungen att ta sats för att lyckas vända mig i sängen
Bilden syns inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan ju vara så att du ser väldigt elegant ut där i slutet. Eller så kan du bli som mig - långtradaren.
2 dagar innan han föddes. Vid det laget var jag tvungen att ta sats för att lyckas vända mig i sängen
Fan då! Bättre så här?
Typiskt! Men såååå fin!!den är tyvärr en fleeera år gammal H&M. Fanns i lila också. Älskar den!!!
@Tassetass och @Comatose
Alltså jag är nästan lika stor som er och i vecka 21! Visserligen tvillingar.... Har ju tyckt att jag inte är så stor Var ska det här sluta?!
Har inte riktigt fått kläm på det här med bilder, men ska se om jag kan få till det framöver....Åh bild vore skoj
Med min senaste fick jag enorm mage väldigt tidigt trots en bebis, han mådde iofs väldigt gott därinne Med äldsta sonen tyckte jag att jag var enorm, men det var med facit på handen en helt vanlig gravidmage men yngsta sonen gav mig en skev syn på allt gällande stor gravidmage och stor bebis för han var verkligen en enorm bebis
Vecka 26+4. Reaktionerna varierar ifrån "Vad stor du har blivit nu!!!" till "Men oj vad liten du är"
Dålig mobilbild tagen i början av v 35
http://i300.photobucket.com/albums/...2-0b8c-40da-a471-bbc8444e85c8_zpsjqg6yxtw.jpg
Dålig mobilbild tagen i början av v 35
http://i300.photobucket.com/albums/...2-0b8c-40da-a471-bbc8444e85c8_zpsjqg6yxtw.jpg
Såhär stor har min mage blivit i v 34 (36 imorgon) såå skönt att kunna ha vanliga jeans fortfarande ! Utan minsta obekvämt.
Låter underbart att kunna ha vanliga jeans!! Jag har inte kunnat ha mina sen v 6
Fast beror inte det på hur lågt skurna jeans man har? Elishas jeans slutar ju under magen där mina gravve-jeans mudd börjar och mina vanliga jeans är högre än så. (Men my God vad jag längtar efter mina älsklings-Lee... )
Hehe handlar inte bara om mage här är nånstans över knähöjd det börjar strula till sig