Magbilder!

Fast beror inte det på hur lågt skurna jeans man har? Elishas jeans slutar ju under magen där mina gravve-jeans mudd börjar och mina vanliga jeans är högre än så. (Men my God vad jag längtar efter mina älsklings-Lee... ) :arghh:

Precis. Jag gillar jeans med hög midja och de var obekväma att använda redan innan det började synas utåt att jag var gravid, klarade inte av att något tryckte på magen. Kan man ha jeans med riktigt låg midja så kommer man ju undan betydligt längre så länge man håller den övriga kroppsformen. :)

Jag har jeans med högre midja som oxå passar :) dom på bilden har normal midja, inte låg om det ser ut så

Fast beror inte det på hur lågt skurna jeans man har? Elishas jeans slutar ju under magen där mina gravve-jeans mudd börjar och mina vanliga jeans är högre än så. (Men my God vad jag längtar efter mina älsklings-Lee... ) :arghh:

Såklart det beror på vad det är för jeans också! Jag kan ha vissa av mina vanliga byxor men med andra finns det inte en chans. Beror helt på hur de är skurna :)

Jag har jeans med högre midja som oxå passar :) dom på bilden har normal midja, inte låg om det ser ut så

Fast nu sitter de ju som om de vore lågt skurna :) Jeansen slutar ju ungefär där mudden på gravidjeans börjar. Men det är ju perfekt om du kan ha vanliga jeans så och inte tycker att att det är ett dugg obekvämt! :)

20150305_085341.jpg
20150305_085341.jpg
https://www.dropbox.com/s/cm0gf8qwxuoht4o/20150305_085341.jpg?dl=0

v 35

Går inte så fantastiskt bra för mig att lägga upp bilder, hinner glömma mellan gångerna hur man gör så därför fick det bli en länk istället....

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: MML
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka