Magbilder!

Så himla mysigt med magbilder!
Tycker inte att min mage har växt så mycket mellan v 20 och v 30, men fick en chock när jag fick se korten, man blir så hemmablind :D

image_542a73392a6b22b3a0cbac75.jpg

V.20

image_542a730d2a6b22b3f8a18b42.jpg

V 26 eller 27

image_542a72e2ddf2b36aa4d3d312.jpg

V 30

Visst är det härligt när magen verkligen börjar synas. Tycker det är så snyggt med kläder som framhäver magen!

Min har synts sen vecka 8 nåt sånt haha! Men nu är den ju finare :)

Har skitsvårt med kläder och känner mig ful i det mest... Vill framhäva utan att resten av jag ska se HUGE ut.

Är det bara jag som går upp i vikt så fort jag blir gravid? :D

Jag kommer nog igång snart. ;) Men jag kan äta rätt mycket och ändå stå still, så när jag under några veckor kanske åt hälften så mycket blev det ju omöjligt att gå upp. Hade verkligen ingen aptit och ville mest bara sova...

@Tassetass hade missat att ni väntar tillökning i familjen, grattis!

För att inte gå för mycket OT då ... :p
26/9 2013 (mao runt vecka 20)
1000168_10151546440163731_1386904803_n.jpg

Jag fick en form som påminde lite om en snöbollsgubbe. Sedan växte mittenkulan :D

@Tora Jag gick upp lite direkt o nu +3,1 kg sen inskrivningen, v 20 imorgon. Ligger väl 7 kg över normalvikt men räknar från inskrivningen då jag ändå ett par kg över trivselvikt när jag blev gravid ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MML
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka