Lamborghini
Trådstartare
Jag har några bilder både från nu och sist men inget jag visar så här offentligt. Känns alldeles för privat tycker jag Men det är kul att se era magar!
På Buke är inget för privat!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har några bilder både från nu och sist men inget jag visar så här offentligt. Känns alldeles för privat tycker jag Men det är kul att se era magar!
På Buke är inget för privat!!
Syns ju faktiskt när jag ligger ner! När jag står upp döljer befintlig mage och lös hud att det bor någon där inne.
Fin som alltid! Tiden går fort, du var ju i v. 13 nyss! Fast då var jag i v. 35 och nu har jag en treveckorsbebis så det har ju hunnit hända en del under tiden
vecka 22 idag!
Fin som alltid! Tiden går fort, du var ju i v. 13 nyss! Fast då var jag i v. 35 och nu har jag en treveckorsbebis så det har ju hunnit hända en del under tiden
Tack! Du är med på vem jag är hoppas jag? Jag kommenterade din bild på Facebook när du outade dig därTack!!
Oj jösses vad tiden går ja.
Grattis!!
Tack! Du är med på vem jag är hoppas jag? Jag kommenterade din bild på Facebook när du outade dig där
Jag är själv förvånad. Min v8 mage nu hade jag i v18 förra gången :P Så nog skiljer det allt :POj din vecka 8-mage har jag inte ens i vecka 17. Vad det varierar!
Åh vad det var dött här bland alla gravida då!!
Idag går vi in i vecka 24 så här kommer dagens mage!
På mig syntes det också jättetidigtHär är en mage i v8. Jag tycker själv det syntes alldeles för fort,och jag fick gå ut med det tidigare än vad jag ville... Men, jaja!!
Och så här såg det ut förra veckan, då i v15 Vet inte om det ändrats sig så mycket, men kläderna känns annorlunda nu!