Maffian har varit här....

simpan

Trådstartare
Men de lämnar inga hästhuvuden i sängen utan har bytt till mindre grejor :eek:

25714107.jpg
[/url][/IMG]

Ganska läskig bild, ser verkligen ut som att det bara ligger ett huvud där i sängen :D

Vanligtvis har hon kropp också

25712545.jpg
[/url][/IMG]

Fast helst av allt vill hon vara såhär nära

25712781.jpg
[/url][/IMG]

Någon annan som har "läskiga" bilder på sina hundar?

Sv: Maffian har varit här....

kl

Tack, hon är en riktig mysgris :D

Trodde väl aldrig att jag skulle ha taxar hemma och dessutom tycka om dem! Jag är ju en storhundsmänniska ut i fingerspetsarna och har alltid tittat lite snett på taxar men så kom sambon in i mitt liv och med honom följde två "sådana där". Nu har jag en egen fislisa också utöver mina "riktiga" hundar. Hihi.

Ingen annan som har några lite knasiga bilder?

Jamen se där! En till!! Du får nog också plats om du sköter dig snyggt ;)

Du får trängas mellan min mysgris, myskungen och den gamla surgubben (samtliga taxar :)). Den gamla surgubben kan vara lite grinig om du rör dig för mycket, han är en äkta tax, så det är bäst att ligga så stilla som möjligt om du har honom nära.

Delvis knapplån

Snygga bilder! :p

De kan ju verkligen se helt knasiga ut våra kära djur. Roxers hund ser helt rabiat ut, inte långt ifrån att man tror att den är på väg att hugga fotografen efter att ha mördat tjejen på sängen :rofl:

:rofl: Haha det såg nästan verkligt ut! Jättegulligt

Här är mitt bidrag:
Haj/Kängru korsning (eller nått) :p
PICT0071.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 347
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: Trassel12
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 306
Senast: valpköpare
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
5 898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka