jag är en av de som inte trott på att det var sant innan jag fick det svart på vitt.
MJ sa till mig när vi träffades senast att hon inte gjort något och jag valde att tro på henne.
Men nu har jag läst protokollet och jag är chockad, jag trodde aldrig att hon kunde göra något sådant, det är inga roliga grejer som står där.
Jag hoppas verkligen att min häst inte råkat ut för något när han varit där
men tyvärr är det nog så eftersom hon använder vissa grejer till alla hästarna i sin träning
Kommer aldrig skicka någon häst till träning mer spelar ingen roll vem det är jag vill ha full koll på vad hästen är med om. Då får den hellre ha en dålig bedömning än att ha varit med om dålig hantering.
valtyr skulle säkert kunna höja sin ridbedömning väldigt mycket om jag skickade iväg honom men det är inte värt det, han får visa genom tävlingsresultat senare när jag blivit en duktigare ryttare vad han går för.
Hade tänkt skicka tillbaka honom till MJ innan jag visste det här men nu vågar man ju inte lita på någon. Tänk att hon vågade se mig i ögonen och säga att hon inte gjort något?
Hoppas hon slutar med hästar.