lydnadskurs?

T

Tingeling_tjej

HEJ!!!:)

jag har en valp som e född 30 juli. hörde att man kunde gå lydnaskurs på nätet (typ nätbaserad lydnadskurs). undrar om ngn vet en adress eller en bra kurs i skåne som man kan gå? vill gå agility med min hund i sommar och då måste jag ha lydnadskurs först. skulle bli jätte glad av många svar... gärna biliga lydnaskurser.. och trick på hur man kan få hunden att komma när man ropar på den. har provat nga men han slutar efter ett tag och komma :confused: :cry:
tackar för alla svar
 
Sv: lydnadskurs?

jag vet inte riktigt.. men hon sa att det fanns :confused:
 
Sv: lydnadskurs?

Ok, tycker att det låter konstigt. Visst finns det många internetsidor med bra tips&råd, men går jag lydnadskurs vill jag ju att en instruktör ska kunna titta på mig och min hund på plats.
 
Sv: lydnadskurs?

jo dte förstås men har du den internet basserad blir dte lättare du kan göra dte när du själv vill har tid och känner att dte är rätt
 
Sv: lydnadskurs?

Fast du kan ju inte få samma hjälp och bedömning som av en instruktör på plats...
 
Sv: lydnadskurs?

var bor du? min förra träningsgrupp var på sätt och vis internetbaserad och man fick själv ta stort ansvar för träningen av den egna hunden. men givetvis tränade vi också tillsammans och även privat med instruktören.
 
Sv: lydnadskurs?

Vart i skäne bor du? En kusr på nätet tycker jag inet låter som nått. Inget jag skulle gjort iallafall. Där får du inga störmoment och dte är inet alls samma sak som att gå på kurs med tränare och andra hundar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 813
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
4 038
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 285
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp