Lydia har fått barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lydia har fått barn

åh, så söt! Blir nog en riktig hästtjej ska du se ;)

Grattis!!!!!!!!!!!!!

Lilla sötnosen då!! Jag klara inte ens av att titta på babykort längre utan att tårarna ska börja rinna... Herregud jag kommer att sitta och stortjuta på bb... ;)

Jättegrattis till lille tösen! Men tänkte de verkligen lägga Eda när du redan var öppen 8 cm? Njut nu av lille tösen. :banana: :banana:

Grattis!!!!!!!!

hoppas allt går bra i fortsättningen!

//ase

vet hur det känns att gå och vänta och fundera... men det kommer att gå bra!!

Stort stort grattis!! Jättesöt är hon.
Det är så underbart att se kort när dom är helst "nygräddade", mammans min är oftast helt oslagbar! Så här såg jag ut när David var helt nyfödd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 543
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 145
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 480
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 214
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka