Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm, bara hoppas att det håller i sigSkönt att det går lite bättre nu iaf!Hoppast läkaren ringer upp igen snart.
Är inne i en period där jag är jätteledsen för min instagramJag vet fortfarande inte varför de tog bort den. Det låter jättelöjligt men den betydde så mycket för mig och jag var stolt över att ha den. Jag la ner så mycket jobb för att få igång den och jag tror inte att jag är kapabel till att göra allt det jobbet igen. Jag har dessutom förlorat alla kontakter jag hade på den
Tack för era svarHar missat notiserna.
Sex dagar med abilify och stor skillnad! Jag sover fortfarande kasst men jag är mycket piggare. Sista dagarna har spenderats med att städa i djurrummet. Där har verkligen varit katastrof så jag har typ fått klättra över grejer för att komma åt djuren. Alla burar är städade och vaktlarna är nu ringmärkta och jag håller på att ta reda på vilka kön de har. Jag har nog kommit 2/3 väg igenom städningen av resten av rummet. Imorgon kommer mamma så då ska vi till tippen med massor av skräp. Jag orkar inte med dagarna fullt ut men jag är nog ganska aktiv 4-6 timmar med pauser i mellan och sedan sitter jag vid datorn resten av tiden istället för att ligga pall i sängen. Jag har även gått några promenader med hundarna. Inte så långa men ändå stor skillnad jämför med att inte kunna gå alls.
Jag har börjat ta kosttillskott igen så får se om det gör någon skillnad på håret. Har också köpt lösnaglar för att försöka sluta tugga sönder naglarna. Men de är så söndertuggade så frågan är om de kommer att kunna växa ut normalt igenDuscha funkar fortfarande inte för jag får ångest men ska försöka göra det idag eller imorgon.
Läkaren skulle ringt igår på förmiddagen men han ringde inte förrän ganska sent på eftermiddagen och såklart så råkade jag trycka på fel knapp och han ringde inte upp igen. Har också sett att vårt sista samtal saknas i min journal trots att det är flera veckor sedan.
Jag vet inte. Jag hade några bikinibilder och tre underklädesbilder som inte var överdrivet sexiga. Resten var mest outfitbilder, men vissa var nog ganska utmanande.Den var kanske över gränsen vad gäller sexighet? Men synd att du inte fick någon förklaring.
Ja verkligen. Hoppas att det håller i sig bara. Jag har ätit kosttillskott i många omgångar innan och det enda jag har känt skillnad av var när jag hade järnbrist. Mest hoppas jag att det ska göra så att jag inte tappar så vansinnigt mycket hår och att naglarna ska hålla bättre. Men det skadar nog absolut inte att ta lite extra iom matenVad skönt att det ändrats till det bättre. Kosttillskott kan säkert vara bra för ditt mående också om du har svårt med maten. Så det kanske ger dubbel utdelning så att säga. Hoppas det!
Jag har börjat ta kosttillskott igen så får se om det gör någon skillnad på håret. Har också köpt lösnaglar för att försöka sluta tugga sönder naglarna. Men de är så söndertuggade så frågan är om de kommer att kunna växa ut normalt igen![]()
Får hoppas på det. De är redan skadade efter tidigare bitande. När de vuxit ut så har aldrig "kantbanden" kommit tillbaka utan kanterna på naglarna har liksom suttit löst nästan ända upp till övre kanten.Apropå naglarna är det nog inga problem!
Jag biter extremt när jag mår dåligt, aldrig sett nån med kortare!
De växer ut normalt om än lite sköra.
Ta hand om dig![]()
Så ser mina också ut, och jag biter inte på naglarna eller pillar på nagelbanden. Så det är nog inget du har orsakat.Hittade en bild där man kan se det liteVisa bifogad fil 24150
Så sitter man med blekmedel i håret... Jag är så korkad![]()
Hittade en bild där man kan se det liteVisa bifogad fil 24150
Så ser mina också ut, och jag biter inte på naglarna eller pillar på nagelbanden. Så det är nog inget du har orsakat.![]()
Okej! Jag har bitit på naglarna sedan jag gick i lågstadiet och framför allt på nagelbanden så trodde att det var därför de var sådana. Får hoppas att de växer ut normalt då! Jag har lösnaglar på nu för att inte bita. Biter bort lösnaglarna istället, men idag har jag nog inte bitit något allsMina ser också ut på det viset och jag har aldrig bitit. De växer helt säkert ut fint igen!![]()
Sant. Fast mitt hår är blekt och färgat och blekt och färgat igen och förra gången gick det av massor i öronhöjd. Det blev inte bra iallafall för jag fick det inte tillräckligt ljust och jämnt så nu får det vara rosaorangebrunt i flätor tills jag orkar ta tag i det igenÄsch, den som inget vågar inget vinner!
Hoppast det blir bra.![]()