Lunch med hund i Östergötland

Silver Girl

Trådstartare
På tisdag ska jag och hunden åka iväg på läger. Vi har en bit att köra och det skulle vara lagom att stanna för lunch längs E22 någonstans söder om Norrköping.

Någon som vet en restaurang där hunden kan följa med? Jag har gott om tid och kan göra en liten avstickare men inte alltför långt.

Enligt appen Ta med hunden finns där ett ställe som heter Vänneberga gård i Söderköping där du får ta med hunden

Det blev medhavda mackor på en rastplats. Kom iväg lite senare än planerat och ville hinna se matchen när jag kommit fram.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 348
Senast: Acto
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 671
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård