Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver något som gör mig motiverad/pigg men ändå samtidigt gör så att jag känner mindre av min inre stress.
En mirakelmedicin, helt enkelt?Behöver något som gör mig motiverad/pigg men ändå samtidigt gör så att jag känner mindre av min inre stress.
Ha ha ja kanskeTerapi kanske?
De lugnande samt sömntabletter som jag tagit gjorde ofta att jag blev loj även dagtid.Ha ha ja kanske
De lugnande samt sömntabletter som jag tagit gjorde ofta att jag blev loj även dagtid.
Varför är du stressad?Ja o där har jag varit. Fått sömn tabletter utskrivna, för några år sedan,men vill inte fortsätta att ta dem då jag blev seg o dåsig dagen efter. Fick även väldigt svaga anti Depp. Men vill inte stoppa i mig sån sort medicin,vill mer gå på hälsokost delen.
Jag kan inte exakt sätta fingret på det,men vet på ett ungefär,men tyvärr inget jag kan göra något åt exakt nu,wå därför tänkte jag att jag kanske under tiden kunde hitta något som får "ner" mig en aning.De lugnande samt sömntabletter som jag tagit gjorde ofta att jag blev loj även dagtid.
Jag tror inte det finns en tablett som löser det.
Utan du får se på flera lösningar.
Börja fundera på varför du är stressad etc?
Valeriana DagJag kan inte exakt sätta fingret på det,men vet på ett ungefär,men tyvärr inget jag kan göra något åt exakt nu,wå därför tänkte jag att jag kanske under tiden kunde hitta något som får "ner" mig en aning.
Har du själv erfarenhet av dem?Valeriana Dag
Valeriana Natt har jag provat nån gång men jag slutade för det gick inte ihop med mina andra mediciner. Minns inte att det var så revolutionerande braHar du själv erfarenhet av dem?
Jag köpte hem pascoflair. Men inte provat ännu. Pascoflair e kanske mer till natten.
Ja o där har jag varit. Fått sömn tabletter utskrivna, för några år sedan,men vill inte fortsätta att ta dem då jag blev seg o dåsig dagen efter. Fick även väldigt svaga anti Depp. Men vill inte stoppa i mig sån sort medicin,vill mer gå på hälsokost delen.
Håller med - att gå till djupet, hitta orsaker och behandla orsakerna (inte symptomen)Vad menar du med "sån medicin"? Du vill ha svagare medicin (hälsokost) men starkare effekt? Låter snarare som att det är beteendeförändringar som behövs...
Om jag bara hade vetat vad....Vad menar du med "sån medicin"? Du vill ha svagare medicin (hälsokost) men starkare effekt? Låter snarare som att det är beteendeförändringar som behövs...
Valeriana forte har jag hört ska vara braValeriana Natt har jag provat nån gång men jag slutade för det gick inte ihop med mina andra mediciner. Minns inte att det var så revolutionerande bra
Om jag bara hade vetat vad....
Jag sover så otroligt dåligt... Drömmer o snurrar runt,vaknar till o somnar om osv....
Under dagen så känner jag mig "uppskruvad" näst intill hela tiden...
Jag har haft ett ganska händelserikt o ganska stressad år o jag tror att det kan bero på det....
Jag börjar känna mig matt o vet inte riktigt hur jag ska få kroppen i balans igen...
Cyklar eller går o handlar bara för att få motion o äter magnesium,4 tabletter om dagen 2 på morgonen o två till kvällen.
Försöker på alla sätt att komma "igen" men känns övermäktigt mellan varven...
Märker att lite av mina tankar ibland kan få mitt hjärta att klappa litr extra..
Jag förstår att du undrar över vad jag menar med sån medicin...
Jag har varit i vården tidigare,men ja jag känner nu i efterhand att jag inte riktigt fick den "hjälp" som var rätt för mig. Kanske jag har en diagnos jag vet inte,men jag tror oxå på att man kan lära sig att leva med det i så fall. O att man kan lösa saker p ting själv,att man kan "läka" sig själv. Därav att jag inte känner att jag vill söka för det,utan kanske hitta en annan väg ut ur detta. Vet att sånt här tar tid så därför som jag försöker hitta något som kan eventuellt lindra mina symtom tills jag kanske hittat mig själv igen eller vad man nu ska kalla det.
Ursäkta långt inlägg.