Ludwigs Champion

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nejdebring
  • Startdatum Startdatum
N

Nejdebring

Hejsan!

Jag har betäckt mitt Pontus-Indus sto med Ludwigs Champion nu i vår. Hon är dräcktig och så nu och jag hoppas att hon kommer förbli det.

Är det någon mer än jag som har betäckt med honom och varför valde ni i så fall honom?

Finns det möjligtvis någon som har en avkomma efter Ludwig som kanske vill slänga in en bild?, så hade det varit jätteroligt. :D

Tacksam för alla svar!

Sv: Ludwigs Champion

Jag har en åring e Ludde - xx. Valde honom pga dubbeltalang och bra typ.
Min lilla Sessa är trevlig att hantera och väldig snäll och social. Bilderna är sådär...

Ett par dagar ung

maj4-09-031_38957529.jpg

I höstsolen;

okt-09-013_60770110.jpg

Nu
001_96336418.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 300
Senast: lizzie
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 685
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18