Lucky Point kapacitet?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare gragge
  • Startdatum Startdatum
Sv: Lucky Point kapacitet?

Klart att det räknas!!! Jättebra att få se honom.
Men eftersom han tävlat en del nu på slutet hoppades jag på att någon sett honom en hel bana och på olika hinder. Ofta kommer speciellt unga (yngre) hästar lite fel på hinder och måste då sträcka på sig extra, vid sådana tillfällen får man ofta se vad som finns i hästen.

Nu talar vi inte Pilot blodet(Wesfalen) utan Langraf blodet som ligger längre bak....LP är en rikigt fin hingst inte tu tal om annat.Men jag anser att man nog skall använda honom på förärvnings säkra ston tills man vet lite mer om vad han lämnar.

Precis som de flesta andra yngre oprövade hingstar då:rofl:

Alla vet väl vid det här laget vad jag tycker om LP, men bara det att han har en 9a på benstället borde göra honom intressant för många stoägare:devil::rofl:

Precis som de flesta andra yngre oprövade hingstar då:rofl:

Alla vet väl vid det här laget vad jag tycker om LP, men bara det att han har en 9a på benstället borde göra honom intressant för många stoägare:devil::rofl:

Instämmer tillfullo när det gäller mottot-unga oprövade hingstar till äldre beprövade ston och tvärtom.:bump:Visst är LP som individ mycket komplett!!!:bow:

Jag tar och puttar den här tråden nu igen. Var har LP tagit vägen? Har inte sett honom i resultatlistorna på länge, han har betäckt, antar jag, men? Nån som har nåt skvaller?

(annars ska jag ju ringa Lasse i ett annat ärende under veckan men det vore bra att vara lite uppdaterad :p)

Jag är också nyfiken. Ingen som vet "senaste nytt" om Lucky Point.

JAG har en kille född i maj :)
Och jag vill OCKSÅ veta var han håller hus...

athena: Glöm inte att berätta vad du får fram av Lasse!!

Jag pratade med honom då när jag skrev ovanstående men glömde såklart fråga... Men ska maila och påminna om en faktura så jag ska försöka komma ihåg det nu ;).

Åh så då är han igång iallafall :)
Har en liten kille här hemma (e: Lucky Point förståss)
som undrar över hur det går för "farsan".
Så nu kan jag berätta :)
ingen bild möjligen??

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 544
Senast: dobbis
·
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 156
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 367
Senast: cirkus
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 834
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka