Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Love

Love med betoning på E skulle för mig nog vara ett killnamn men sen om man vill att barnet ska heta Love som i kärlek(typiskt kändisnamn, nästa Beckham kanske :p )skulle det kunna vara både och :crazy:

Både och. På en skola jag har jobbat på har de en kill-Love och en tjej-Lowe i samma klass!!

Stavningen har nog inte med kön att göra, antar att man kan bestämma själv hur man vill stava det!!

Det ÄR ett killnamn.

Jag har också hört tjejvarianten Lova på senare år, men jag tycker det är urlöjligt med alla dessa nya "påhittade" namn (Love är inget nytt namn).

Min übersöta goldenhanne heter Love.. Hade det vvart en flicka hade denna hetat Lova.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 506
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 527
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar