Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Love

"Alla andra" heter ju också påhittade namn nu för tiden, så så särskilt ovanlig blir man ju knappast.....

*knapplån*

I Usa kan ju tjejer heta Morgan!! Det tycker jag är jättesött!! :love: Och Bo!! :love: Men tror inte det skulle funka som tjejnamn i Sverige, så jag skulle nog aldrig döpa dem till det!!

Mia_R skrev:
Nej, hellre ha ett namn som inte fem andra ungar i klassen har utan att vara urlöjlig.

Exakt! Varför ha samma namn som alla andra? Väldigt fantasilöst.

Vi valde bort ett älskat namn pga av dess poplaritet.

Love är ett killnamn tycker jag. Lova är ett gammalt namn men har troligen aldrig varit ett tioitoppnamn. Min dotter heter Lova och hon är döpt efter en gammal dam som jag skötte om i mitt jobb under graviditeten. Så nypåhittat är det inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 506
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 527
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar