Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Love

"Alla andra" heter ju också påhittade namn nu för tiden, så så särskilt ovanlig blir man ju knappast.....

*knapplån*

I Usa kan ju tjejer heta Morgan!! Det tycker jag är jättesött!! :love: Och Bo!! :love: Men tror inte det skulle funka som tjejnamn i Sverige, så jag skulle nog aldrig döpa dem till det!!

Mia_R skrev:
Nej, hellre ha ett namn som inte fem andra ungar i klassen har utan att vara urlöjlig.

Exakt! Varför ha samma namn som alla andra? Väldigt fantasilöst.

Vi valde bort ett älskat namn pga av dess poplaritet.

Love är ett killnamn tycker jag. Lova är ett gammalt namn men har troligen aldrig varit ett tioitoppnamn. Min dotter heter Lova och hon är döpt efter en gammal dam som jag skötte om i mitt jobb under graviditeten. Så nypåhittat är det inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
343
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
758
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 504
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows...
2
Svar
23
· Visningar
1 471
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar