Sv: Löss !!
Vad var det?
PL
Vad var det?
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
peter_lundin skrev:Vad var det?
PL
HelenaHandberg skrev:Snart är det vår -känns det som idag- då försvinner pälsätarna.
Det är väl klart att inte det inte är veterinärernas fel, men man blir faktiskt sur och det får man lov att bli. Låt folk tycka det om man känner sig så. har som tur hittat en dansk veterinär som nu arbetar här i sverige,och ojsan vilken annan hjälp hon kunde ge då... Hon har tagit sig besväret att ordna licens på både det ena och det andra så hon kan skriva ut saker som de andra veterinärena inte har kunnat. Så visst går det ibland om lite mer vilja fanns. Detta är inget påhopp på din respons, ville bara säga att alla ha rätt till sin åsikt.zesel skrev:Men det är ju ändå knappast veterinärens fel när den uppenbarligen rekommenderat det som Sveriges expertis på SVA säger att man ska använda!
Vänd de sura minerna åt nå´t annat håll - veterinärerna ska inte vara tvugna att rekommendera icke testade och godkända behandlingar, som de kan bli ställda till svars för om det skulle gå fel!!!
Jag köpte senast i förra veckan samma Etotal som jag alltid har köpt den finns kvar däremot får den bara säljas av butiker som sökt licens för den!Lord Owen skrev:den gamla (och fungerade) etotal har försvunnit från marknaden för flera år sedan.
numera finns bara etotal ekto som inte alls har samma funktion som gamla etotal. läs mer här.
nala skrev:Jag köpte senast i förra veckan samma Etotal som jag alltid har köpt den finns kvar däremot får den bara säljas av butiker som sökt licens för den!
jemeni skrev:Köper alltid ETOTAL till mink fungerar utmärkt!
Etotalen var godkänt till häst tidigare men förbjöds samtidigt som mycket annat tex Nelex (som numera finns men heter lotagen)
Tror detta inträffade när hästen skulle räknas till "köttproduktion".