Loss i sidorna!-hästen.

Sv: Loss i sidorna!-hästen.

LinnéaL skrev:
Jag tror också på att göra saker från olika sidor på hästen. Sitta upp, leda, sadla. Nyttigt för hästen och nyttigt för ryttarens koordination. :angel:

Min minimoffla (som jag brukar kalla henne) har börjat sätta sig jättefint i galoppfattningarna. För att jag har börjat låta henne göra det med min kropp. Det går ju så mycket lättare om man inte viker sig som en fällkniv i fattningen (möjligen en lätt överdrift men i a f). :angel: Koordination, koordination, koordination. Jag borde nog börja på aerobics.

Vad roligt:D Det är härligt när man känner att något plötsligt fungerar. (Och genom att man ändrar sig själv dessutom)

Ja aerobics eller nåt vore nog tacksamt för hästen om jag gick på:idea:

Liknande trådar

Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩
14 15 16
Svar
315
· Visningar
21 513
Senast: MattiZ
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: super
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
367
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025