Löshår på premiering?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 553
B

**BORTTAGEN**

Undrar just omdet här kommer rätt nu?
Jag är det tillåtet att fylla ut en pannlugg med löshår? Mitt llilla busfrö har kliat bort en hel del pannlugg under sommaren inget annat utan bara pannluggen, men den gör rätt mkt för utseendet...
Någon som vet någonting om det?

attans :Dfast jag måste ju medge att det var vad jag misstänkte. Vart kan man kolla upp sådant tror du?

Vad är det för ras? Ridponnyer och halvblod kan knoppas, kanske det går att fixa till det lite då?

Blomman

oftaq flätas ju luggen på kallbloden på premieringen. jag kan personligen inte se nåt problem med att fästa en fläta med löshår. jag menar, det påverkar ju inte hästens avelsvärde heller... men ring och fråga din rasförening!

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 562
Senast: Kilauea
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
283
Senast: MiaMia
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 206
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 262
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA