Löshår med keratin?

156

Trådstartare
Jo, jag har sen 3 år tillbaka använt clips från rapunzel. Sluta dock för ett halvår sen då jag tycker det ser alldeles för fejkat ut. Blev jobbigt att inte kunna ha håret bakåt då jag va rädd för att det skulle se för fejk ut. Nu har jag börjat fundera på löshår med keratin istället, folk säger ju att det är bra. Så nu undrar jag vad ni har för åsikter om just keratin? För och nackdelar? Och vad kostar detta att göra hos frisören? Skriv allt ni vet av egen erfarenhet :-)
 

Liknande trådar

Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 456
Senast: Murphy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Efter att ha använt extensions de senaste tio åren börjar mitt hår tröttna. Har lite kala fläckar och dassigt hår och behöver bli fri...
2
Svar
38
· Visningar
3 647
Senast: Monkie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp