Lös tand...

A

adore

Min ena katt har en lös tand. Sitter brevid de där små söta framtänderna i överkäken. Den är några milimeter (kanske 3-4mm) längre än vad den på andra sidan är och rör man den så känner man att den är lite lös. Vet inte riktigt om hon har ont men vad gör man åt det??
Kommer den att lossna av sej självt eller måste man till vet.?

ok, jag väntar lite och ser hur det går. mamma sa att tanden kan fasta av sej självt igen. gör den inte det eller om det ser ut som hon har ont och besväras av det så får jag ringa vet.

Liknande trådar

Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
1 218
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 673
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 194
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka