Loredes 1107

BRAGO

Trådstartare
Är det någon som har mer info om denna hingst? Jag har en 4-åring efter honom och det enda jag sett om Loredes är en bild och hans omdömen från bruksprovet. Vore jättekul om det fanns en film eller fler bilder? Hört att han nu ägs av D. -J. Haese i Tyskland, men har inte hittat någon info om honom eller hans verksamhet heller. Vet någon något får ni gärna dela med er :)
Tack!

Sv: Loredes 1107

Det bästa är kanske att kontakta de personer som hyrde in honom till Sverige (Ängagården).

Sv: Loredes 1107

Även jag hade gärna velat se mer av honom. Hittar inte ens film på youtube. Inte heller på hans far Lauries Crusador xx. Märkligt, det är ju inte precis några anonyma killar...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej allihopa. Jag behöver be om hjälp. Har suttit och tänkt och försökt förstå men kommer inte fram till något. Kan vara att jag är...
2
Svar
24
· Visningar
3 019
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈