Lord Alberth 930

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare linda_04
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 271
L

linda_04

Ja, jag kan inte hitta så mycket info om honom.. Varför används han inte så mycket i avel? Nån som har/känner avkommor efter honom..

Jag har hört att han ska Vara på Öland i sommar..

Sv: Lord Alberth 930

Jag såg honom en del när han tävlades, för många år sedan. FÖr mig är han bara alldeles "för mycket häst" för att vara intressant.

Jag upplevde honom som stor, stark och "mycket häst" helt enkelt. En häst för stora karlar...

Ja okej Då förstår jag!! :idea:

Har du sett avkommor till honom?

Enligt Segorps hemsida så ska han vara hos Christer Andersson på Öland i sommar.
Har ett sto som är dräktig med honom och ja det var rätt mycket häst men jag tycker att han var fin väldigt snäll plus en stam som i alla fall tilltalar mig. Har träffat ett par avkommor efter honom som har väldigt trevligt temprament och fått pappas fina huvud.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 416
Kropp & Själ Har börjat få ont av mina hälsprickor så behöver ta tag i det innan de blir för djupa. Känner till Footmender men den är rätt dyr, kan... 2
Svar
25
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka