look-a-like-vovvar

Glimfeather

Trådstartare
Liknar er hund en tv-stjärna? Släng upp en bild på dem båda isf!

Av de här ser man ju inte vem som är vem ;)

barneygandalf.jpg

Sv: look-a-like-vovvar

Alla är ju klockrena! Det här kommer bli årets bästa tråd :D

Jag kan bara instämma, att det fanns så många bukehundar bland tv-stjärnorna hade jag ingen aning om. ;) :D

Det måste göra buke till kändistätaste forumet :D

Haha :D
När vi möter föräldrar med barn när vi är ute på promenad så brukar standardfrasen vara: "kolla hunden ser ut som hon i 101 damatinerna". Och sen när vovvan fått hälsa och barnet/barnen klappat så brukar de lägga till "..fast snällare!" :D

btw, håller med om att det här var en rolig tråd :bow: , hoppas det kommer fler look-a-like-vovvar :)

onekligen, är det kändisar man vill frottera sig med är det här man ska hänga. ;)

Oj, vet inte vilka bilder jag ska välja...
Min hund är lik en sorts Mupp som är med i filmen Labyrint.

16700096.jpg
16700187.jpg

16700095.jpg
16700186.jpg

Ursäkta för stora bilder....

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka