Lone Bright Star

Sv: Lone Bright Star

Där jag har seminerat kostar det 1500kr "seminstationsavgift" och 1500 kr "veterinäravgift"

jag har två avkommor efter Lone Bright Star, en treåring och en ett åring. de är båda lugna,stabila och trevliga men har mycket egen vilja

Tobbe Larssons fine showhäst Nicke är efter Lone Bright Star! (Det var väl Tobbe som ägde LBS innan?)

Nu har jag trillat dit ordentligt på denna hingst, efter´att ha sett honom på High Chaparral. Är det någo som har erfarenhet av hans avkommor, är de lika underbara som han själv verkar vara. I mina ögon var det en otroligt lugn och harmonisk häst, och jag är allt lite sugen på att skicka min pålla till honom :love: Någon som vet hur mkt han kostar????

Hej jag har haft en av hans avkommor Peppy flashing kate och det var en lugn och trevlig häst med många sidor de flesta positiva, hon tänkte mkt och gjorde inget för hastat, nackdelen var att hon var lite tjurig skulle ha allt på sitt sätt men alla individer är olika, så förutom det så var det en riktigt bra häst

Liknande trådar

Avel Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden men eftersom min förvirrade tankar även handlar om avel lägger jag den här...
Svar
2
· Visningar
1 649
Senast: Myelin
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Trav Tiden går och jag måste boka hingst nu i början av veckan för att inte missa nästa brunst. Velar otroligt mycket mellan olika hingstar...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Masse
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 017
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka