Londontips

marengo

Trådstartare
Jag och en vän flyger till London ikväll och är där tills torsdagsmorgon. Är det någon som har tips på vad vi inte får missa? Vi är inte ute efter så mycket sightseeing, utan mer shopping och bra pubar! Kanske till och med är någon som vet någon bra nattklubb som har öppet på en tisdag? :D

Jag och en vän flyger till London ikväll och är där tills torsdagsmorgon. Är det någon som har tips på vad vi inte får missa? Vi är inte ute efter så mycket sightseeing, utan mer shopping och bra pubar! Kanske till och med är någon som vet någon bra nattklubb som har öppet på en tisdag? :D
Primark för billig shopping! Kan spendera mååånga timmar där inne.!

Åk tunnelbana till shepheards bush och lindra shoppingbehovet på Westfield. Suuuuuuperstort köpcenter med allt från Mulberry till HM.

Mvh Miks

Twinings tea shop - Ett måste för te-älskare!
Primark - Underbar och billig shopping.
Selfridges - Här kan jag gå och dregla i timmar, speciellt på deras julavdelning.
The christmas shop - Jul, jul strålande jul!
Harrod's - Typ som Selfridges.
Borough Market - Prefekt att köpa frukt, picknick, snacks och lunch.
Slightly Foxed Bookshop - Otroligt gullig liten bokaffär

Jag rekommenderar att lämna statskärnan - kom till Brixton! Brixton market har fullt av fantastiska små resturanger, cafeer, pubar, barer och små shoppar.
Även mycket liv på kvällen, med båda pubar, barer och klubbar öppet sent.
Nattlivet i Camden och Clapham är annars också bra, och igång mer eller mindre alla dagsr i veckan.

Är vädret fint skulle jag inte säga nej och strosa längs med southbank, kanske ta en öl på Udderbelly.

Kolla timeout.com för o ta reda på vad som händer just dagarna du är här :)

Liknande trådar

Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 214
Senast: sjoberga
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 683
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
430
Senast: Twihard
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka