Londonerry, Longchamp, Lauries Crusados xx

T

tiger

Jag skulle vilja ha information om dessa hingstar, kanske känner ni till någon avkomma, hur är dessa?

Skulle också vilja veta adress till någon hemsida där dessa hingstar finns på fler bilder, och gladeligen en film!!

Sv: Londonerry, Longchamp, Lauries Crusados xx

Londonderry och Longchamp finns i flyinges hingstprogram och på deras hemsida. Jag såg Londonderry på flyingedagarna, han var mkt vacker och ädel. Hans gångarter blev väl lite bleka mot tex Wordly och DonFredrico men klart mkt bra. Har man ett lite grövre gångarts sto är han passande.

Sv: Londonerry, Longchamp, Lauries Crusados xx

tiger skrev:
Jag skulle vilja ha information om dessa hingstar, kanske känner ni till någon avkomma, hur är dessa?

Skulle också vilja veta adress till någon hemsida där dessa hingstar finns på fler bilder, och gladeligen en film!!

Här finns videos på hingstarna. Jag personligen är helkär i Londonderry!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 347
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII