Londonerry, Longchamp, Lauries Crusados xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tiger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 923
T

tiger

Jag skulle vilja ha information om dessa hingstar, kanske känner ni till någon avkomma, hur är dessa?

Skulle också vilja veta adress till någon hemsida där dessa hingstar finns på fler bilder, och gladeligen en film!!

Sv: Londonerry, Longchamp, Lauries Crusados xx

Londonderry och Longchamp finns i flyinges hingstprogram och på deras hemsida. Jag såg Londonderry på flyingedagarna, han var mkt vacker och ädel. Hans gångarter blev väl lite bleka mot tex Wordly och DonFredrico men klart mkt bra. Har man ett lite grövre gångarts sto är han passande.

Sv: Londonerry, Longchamp, Lauries Crusados xx

tiger skrev:
Jag skulle vilja ha information om dessa hingstar, kanske känner ni till någon avkomma, hur är dessa?

Skulle också vilja veta adress till någon hemsida där dessa hingstar finns på fler bilder, och gladeligen en film!!

Här finns videos på hingstarna. Jag personligen är helkär i Londonderry!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Nikan
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
464
Senast: Rumpnissen
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 027
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Få bort kisslukt?

Hästrelaterat

Tillbaka