Logga/reklam/text på jacka/schabrak

dressyrteamet

Trådstartare
Hur är det nu med reglerna, känner att jag inte har så stor koll på det.

Vad gäller ang brodyr/text på jacka resp schabrak på dressyrtävling?
Hästnamn, räknas det med i regeln ang hur stort det får vara? (Vissa har ju långt namn)
Hur är det med motiv som det tex inte står något märke på, dvs kanske bara ett hästhuvud, är det också storlekhetsbegränsat etc?

Sv: Logga/reklam/text på jacka/schabrak

Dom frös ju regeln till 2014.. men det har väl funnits sedan innan storleks regler på t.ex. loggor på schabrak. Brodyr på jackan osv får man väl ha även efter 2014, och på täcken vad jag fattade de som. Det var väl bara på själva "tävlingsutrustningen" typ schabrak, kavaj osv som de skulle vara förbud mot loggor? Eller har jag helt snurrat till det?

Jag har för mig att det var något nytt för 2013. Därför är jag inte heller med i svängarna vad som gäller längre.

Allt står i TR som går att hämta ner som PDF-fil :)

Det skiljs på Sponsorloggor och märkesloggor, olika regler för storlek, placering mm

Hästnamn räknas inte in i något av ovanstående, inte heller klubblogga

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Hej! Jag har återvänt till Buke efter många års bortavaro och då får man ju uppdatera sig lite på forumreglerna 🙂 Jag känner mig dock...
Svar
4
· Visningar
1 227
Senast: Gunnar
·
Dressyr Ang tävling: Har läst TR men har svårt att utläsa hur okej det är med tillverkarens märke på benet på ridbyxorna. Att man inte får ha...
Svar
7
· Visningar
1 508
Senast: Mjuff
·
  • Låst
Dressyr Hej alla! Behöver lite hjälp, Vad gäller egentligen för det här med loggor på schabraken vid dressyrtävlingar? Jag driver en...
Svar
1
· Visningar
1 489
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama