Ljudlig reklam

Butros

Trådstartare
Den senaste tiden har det ibland dykt upp en annons för "emoticons" med figurer som pratar, när man för pekaren över dem. Det är lätt att man gör det av misstag, eller därför att man inte vet om detta.

Hemma är det enbart störande, men på arbetet är det mer än så. Där skulle risken för att detta då och då skulle höras få mig att helt avstå från att smita in på buke.

Nu vet jag inte för hur många detta är ett problem, men jag anser att annonser med ljud bör undvikas.

Sv: Ljudlig reklam

Skulle just starta en tråd ang. detta.

Jag trodde det va min dator det va fel på, mina högtalare samt mina hörlurar när plötsligt nån röst, ett ljud började ljuda. Då å då.

Trodde det var på webradion ja, tills jag upptäckte att sjörövaren knackade ikapp med ljudet. Enormt störande enligt mig!

Min papegoja blir arg som fasiken när den där rösten slår på. Hon tror att det är någon som smugit sig på henne...

Haha, stackarn... ;)

För övrigt håller jag med er andra. Jag blir lika rädd och irriterad varje gång!

Jag har aldrig ljudet på, så det har jag inte problem med, men vad som verkligen stör mig är att om man ska använda tex sök-rutan så lägger den sig UNDER den förbaskade reklamen! :mad:

Om man stänger av ljudet på datorn så hör man ju inte musiken.

Jag hade antagligen också klagat på det här om jag inte redan hade hunnit lära mig att köra omvägar med musen runt smileyreklamen. Den har funnits på en del andra siter i flera månader.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 315
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 097
Senast: mars
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En tråd här på buke av @TinyWiny fick mig att tänka på en hund jag hade för flera år sedan nu. Hennes namn var Kimmen, hon kallades...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: SiZo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30