Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var jag precis på väg att rekommendera också !Serien "Säbyholms gröna fingrar" av Carin Hjulström är mysig.
de är riktigt bra på svenska ocksåHarry Potter inläst på engelska av Stephen Fry
Annars håller jag med om Jenny Colgan, jag gillar särskilt böckerna om Polly och Little Beach Street Bakery (Bageriet vid strandpromenaden på svenska)! Har dock bara läst/lyssnat på dem på engelska, så jag har inga garantier för hur de är på svenska.
Oooh det där lät lovande! Är inläsaren bra?Inte har väl buke glömt att nämna Anna Sellbergs mysdeckare om veterinären Wendela Vide ?
Är den värd att läsa klart alltså? Det är nog den enda boken jag slutat läsa mitt i för att jag tyckte den var så illa skriven men kan också varit jag som var grinig….Blå gryning av E.P. Uggla
Oooh det där lät lovande! Är inläsaren bra?
Jag älskade den tillräckligt för att hon hamnade i min senaste tatueringÄr den värd att läsa klart alltså? Det är nog den enda boken jag slutat läsa mitt i för att jag tyckte den var så illa skriven men kan också varit jag som var grinig….
För fel good så rekommenderar jag ungefär allting av Marian Keyes och Unni Drougges böcker om Berit Hård.