Q
Qia
Har precis beställlt hem en liverpoolstång och upptäcker att det är ruggligt på ena sidan... Ska det vara riktat upp eller ner??? Hoppas ni förstår!??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TinaH skrev:Vilken bra sida!
Ska fördjupa mig i den ikväll!!
Tack
_L_ skrev:Har inte så mycket att tillföra förutom denna bild det är väl så det kan bli med en skarpt bett o om "hästen kommer lös och trampar på tygeln" eftersom raka stångbett ger stort tryck på tungan
/L
Är du säker på att den här bilden har något med bett att göra över huvud taget??_L_ skrev:Har inte så mycket att tillföra förutom denna bild det är väl så det kan bli med en skarpt bett o om "hästen kommer lös och trampar på tygeln" eftersom raka stångbett ger stort tryck på tungan
Fast sen har jag hört om bett där trycket på lanen varit så stort att benbitar lossnat
/L
Åaaaahh... Ska jag svara på det?? Törs jag??snigelfarmor skrev:Den var i en annan tråd och då sa de att de var pga bett...men man vet ju aldrig.
Har du några synpunkter på olika stångbett Pinge. Vad använder du på Gusten?
Men du är väl lite emot det mesta?? hehe!!snigelfarmor skrev:Oj, jag är emot delade stångbett, pessoa, tränsbett. Däremot för bettlöst, tunna bett, tredelade.
Tredelat pelahm?? Var hittade du det?