Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Little Boy lämnade två godkända hingstar i Sverige, Little Boy och Minotaurus. Båda är rena halvblod men Minotaurus är bara godkänd i ridponnyavel. Han är 156 cm (har jag för mig) och går i svår hoppning. Tror inte att han ens är visad för halvblodsavel för jag har för mig att han är för liten för att kunna godkännas.
Och din fråga om ett sto som inte är nån "kändis" inom avelsvärlden hör tyvärr inte hemma här, precis som jag skrev i PM till dig också.Jag tycker ju att min fråga handlade tydligt om avel då jag var intresserad av min unghästs stam. Det har ju ingenting att göra med nån annons eller dylikt utan det handlar om hur de ser ut, vad de presterat, vad de fått för mer för avkommor osv.
Little girl heter hästen som är e: Little boy som jag är intresserad att veta mer om. Men även Little boy själv.
Jaja, om jag då struntar fullkomligt i stoet så blir alla glada. Är fortfarande intresserad av Little boy så om någon har bilder eller vet något intressant vill jag gärna se.
Tack så mkt ni som svarat!