Liten katt bortsprungen

H

Hæst

Mammas katt har varit borta i ett par veckor nu, vi mår så dåligt pga det.
Någon mer som har tappat bort sin katt och vill dela med sig?
Vi tror att hon ær død, hon smet ut genom dørren och gick inte att hitta.
Hon hade aldrig varit ute tidigare.
En vældigt rædd liten katt, hon brukade gømma sig under soffan nær man var på besøk.

Lilla Kattis som hon hette var så fin med lång svart pels, liten och søt.:cry:
 
Sv: Liten katt bortsprungen

Har ni ringt polisen, djurens vänner och alla katthem? Satt upp lappar? Hoppas verkligen att ni hittar henne igen. Tänk på att katter kan gå långt så leta inte bara just i närområdet.
 
Sv: Liten katt bortsprungen

Ge er ut och leta på natten - gärna i skymning eller gryning, hon kommer inte komma fram dagtid om hon är skygg. Sätt också upp lappar överallt, troligen har hon inte gått så långt.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 421
Senast: Hyacinth
·
Katthälsa Har varit på djursjukhuset med andra katten idag och mest sannolikt har hon herpes i ena ögat :cry: Vad fan gör jag nu?? Hon är allt...
Svar
17
· Visningar
10 154
Senast: Omorfia
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 732
Övr. Katt I tisdags var katten ute hela dagen och natten till onsdag. Vi ropade och ropade på honom men han kom inte, han brukar verkligen inte...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
18 416
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp