Lite tankar kring kakeldekor önskas

aiquen

Trådstartare
Hörrni bukare! Jag önskar höra era tankar angående den här kakeldekoren:

Generate.ashx

Alltså skulle man kunna ha den i ett kök eller tänker man mest bara "badrum" p.g.a. dess färg och form?

Sv: Lite tankar kring kakeldekor önskas

Ingenstans...jag tycker inte om den alls. :o
Fast smaken ar ju som baken som sagt.

Men jag tanker badrum nar jag ser den.

Ja, visst är det så. Därav att jag bara frågade huruvida det är badrum eller kök över den, inte om den är fin eller inte. ;)

Om den passar i ett kök beror väl helt och hållet på övriga färger och stil i köket?

Jo, det är klart! Jag var bara lite fundersam över om det är en dekor som skriker badrum snarare än kök, för då vore det kanske inte så kul att ha den i köket, även om den så skulle passa in rent färgmässigt t.ex.

Nu vidgade jag dock mina vyer lite genom att titta efter kakeldekor på ett annat ställe än Lagerhaus (:p) och hittade en annan dekor som skulle passa mycket bättre, så den här känns inte aktuell längre. Men tack för svaren i alla fall!

Och jag läste tankar om kackerlackor :rofl::rofl: Men dom ser ju inte ut så :D:o

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 073
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
768
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025